czwartek, 7 kwietnia 2016

Marchewki z ciasta francuskiego nadziewane łososiem i tuńczykiem




Na Święta  Wielkanocne chciałam  zrobić cos innego, widziałam   gdzieś  zdjęcie, które mnie zainspirowało do zrobienia tych właśnie marchewek.





Składniki:
Marchewki:
1 opakowanie ciasta na tarte
barwnik spożywczy czerwony
10 foremek do pieczenia rurek
peczek pietruszki

Farsz  łososiowy:
serek typu philadelfia
kilka plasterków łososia wędzonego drobno pokrojonego
pietruszka drobno pokrojona
sol
pieprz

Farsz z tuńczykiem:
tuńczyka w sosie własnym rozdrobniony widelcem
czarne oliwki (opcjonalnie) drobno pokrojone
jajko ugotowane drobno pokrojone
majonez
sol
pieprz

Ciasto pokroić w trójkąty i owinąć na foremkach do rurek.



 Pomalować farbnikiem spożywczym
Piec około 15-20 min w temp. 180.



W międzyczasie przygotować farsz.
Wszystkie składniki podane do przygotowania farszu wymieszać , przyprawić do smaku. Przełożyć w rękaw cukierniczy  i wstawić do lodówki.



Kiedy nasze marchewki po upieczeniu już ostygły. Napełniamy je farszem. Ja na koniec rękawa użyłam jednej foremki na których piekłam marchewki. Tym sposobem napełniłam  je dokładniej, bez ryzyka pustej przestrzeni.


*
Na koniec udekorować natka pietruszki i marchewki gotowe.
Smacznego!!!

Możecie zmienić farsz. Proszę o ewentualne propozycje na inne nadzienie.


Moja ocena tego dania to 3/5


Stopień trudności***
Marchewki z ciasta francuskiego nadziewane łososiem i tuńczykiem







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...