piątek, 31 października 2014

Halloween

    Dziś Halloween .


 O tym, ze niektórzy bojkotują to święto, i uważają to za niszczenie naszych Polskich tradycji nie będę pisać. Każdy ma prawo do swojej opinii. Dla mnie osobiście Wszystkich Świętych to święto duchowe, ale jeżeli jest okazja sprawić sobie odrobinę przyjemności oraz dzieciakom rozdając cukierki, to nie widzę w tym nic złego.

 Moja dynia prezentuje się tak!
Ale w tym roku postanowiłam zrobić sobie mini dynie z grejpfruta na  rodzinna kolacje . Myślę że nie ma potrzeby opisywania sposobu wykonywania. Bo jest on dziecinnie prosty

 Ale efekt  jest naprawdę fajny. Polecam !!!    

 A jakie Wy macie pomysły na stół Halloween?

3 komentarze:

  1. Wiesz Agnieszko, kiedy pracowałyśmy razem, spędzałyśmy co najmniej 8 godzin dziennie, widziałam tylko w Tobie roztrzepanie i mega dobre serce. Od kiedy pamiętam uwielbiałaś pomagać innym, uszczęśliwiać ich. Przez tyle lat nie zauważyłam, że masz zdolności manualne. Robiłaś to i owo ale jakoś tego nie zauważałam. Teraz Twoimi pracami, kulinariami i pomysłami jestem zachwycona. Dlaczego teraz kiedy jesteśmy od siebie tak daleko nie możemy tworzyć i gotować razem? Dlaczego los musiał nas rozdzielić? Wydaje mi że stworzyłybyśmy super tandem. Może razem otworzyłybyśmy jakiś biznes? :) Fajnie pomarzyć :) Kocham Cię i tęsknię!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cie!!!! Nigdy nie mow nigdy!!! Zycie jest nieprzewidywalne. A odleglosc? No co ty? To zadna przeszkoda. I nie urzywaj czasu przeszlego , bo mozesz sie zdziwic :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem marzenia czasem się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...