czwartek, 30 października 2014

Tatar

Tatar. Osobiście uwielbiam !!! To znana przystawka z surowego mięsa  wołowego. Mięso powinno być chude i miękkie, ja zawsze robię z polędwicy wołowej. I osobiście uważam ze lepiej zjeść  mniej a dobrze.

         Podać przepis na tatar to rzecz raczej niemożliwa. Ilość i asortyment dodatków to rzecz gustu kulinarnego. Można podać niezbędne dodatki, które powinny znaleźć się w tej przystawce, jednak każdy możne zmodyfikować go do swoich kubków smakowych.
         Mój tatar: polędwica siekana  wymieszana z odrobina soli, pieprzem, olejem, musztarda (opcjonalnie drobno posiekanej papryczki chili, jeżeli lubicie pikantnie). Wszystko razem wymieszać i uformować dowolny kształt mięsa na którym  kładziemy żółtko  i drobno posiekana cebulkę, drobna pokrojony ogórek kiszony. 
    Osobiście zawsze podaje do dyspozycji gości dodatkowo: oliwa, magi w płynie, pieprz, dodatkowa cebulka, pokrojona papryka konserwowa, oraz papryczkę chili . Aby każdy mógł dołożyć swoje ulubione smaki  

             Kiedy wrzuciłam fotkę  mojego tatara na instagrama moja najlepsza przyjaciółka zadzwoniła do mnie i powiedziała . " Agniecha , ale narobiłaś mi smaka" Mam Nadzieje ze
Wam tez narobiłam ochoty?.  

Smacznego!!!
                                                                           Moja ocena tego dania to 5/5

Stopień trudności**

2 komentarze:

  1. Twoja najlepsza przyjaciółka rozpłakała się jak to przeczytała. Tak się wzruszyłam, że masz w końcu swojego bloga i jeszcze wspominasz w nim o mnie :) Bardzo miło mi się zrobiło. Kocham Cię i z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najlepsza przyjaciolko, jestes dla mnie tak wazna, i mimo odleglosci ciagle jestes w moim zyciu bardziej niz intensywnie. Pewnie jeszcze nie raz o tobie wspomne. :-) Kocham Cie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...