sobota, 15 listopada 2014

"Zakochany w Paryzu" Olivier Magny



     Paryz -miasto  które kocham i w którym mieszkałam!!!!


Od 10 -  lat mieszkam we Francji. Pierwsze 4 lata mieszkałam w Paryżu, obecnie mieszkam 2 km od Paryza. Jednak kocham to miasto. Jest ono magnetyczne i ma swój charakter, który czuje się tylko tutaj.

 Zamowilam sobie ksiazke, a mój maz zrobił mi niespodzianke i zamowil mi kolejne 4.

Pierwsza z nich opowiada o Paryzaninach. Ich zwyczajach, nawykach, tym jak postrzegaj Francuzów z poza stolicy .  Masz wrażenie ze Paryżanie  to spoleczenstwo o osobliwym sposobie myślenia i inny podejściu do wielu spraw niz reszta Francuzów

Moja ocena tej ksiazki 5/10

 Książka ta  podsunęła mi pomysł na zrobienie  Le moelleux au chocolat, ( czekoladowe ciasteczko z płynna czekolada w środku)  które zrobię jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...