czwartek, 2 marca 2017

Stara szafka TV- metamorfoza.

Dostałam stara  szafkę TV od bratanka. Chciał się jej pozbyć. a ja od razu wiedziałam co chce z niej zrobić.


Szafkę porozbierałam na części pierwsze.



 Góra blatu zostanie przycięta o połowę, zostanie tylko jej lewa strona .


 Bok szafki w miejscu gdzie  zaznaczyłam krzyżyk, tez zostanie przycięta do wysokości szuflad.






Wszystkie części szafki zostały zmatowione papierem ściernym. Male ubytki drewna naprawione za pomocą szpachli do drewna z przyspieszaczem. ( lekka kosmetyka ). Następnie pomalowane farba Farrow&Ball. Pozostawione do wyschnięcia. Niektóre części szafki( nóżki, fronty szuflady, drzwiczki frontowe, blat, oraz wystające części podstawy szafki) zostały przetarte papierem ściernym w celu uzyskania przetarć.


przetarcia, dla uzyskania efektu starosci


 Montaż



 Okucia zostały ściągnięte przed malowaniem.







Efekt końcowy!





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...