środa, 1 kwietnia 2015

Kolorowy przekladaniec warzywny



Alternatywa dla ziemniaków. W  poniedziałek robię rodzinny obiad i szukałam czegoś zamiast ziemniaków.


Składniki

300 g marchwi
300 g selera korzennego
300 g zielonego groszku ( u mnie mrożony)
2 jajka i białko
6 łyżek śmietany kremówki
masło, sól, pieprz, ziarna sezamu,
gałka muszkatołowa,
zmielone ziele angielskie

Sposób wykonania
Warzywa, umyć obrać i pokroić w kostkę.



W  3 różnych garnkach ugotuj oddzielnie: marchewkę, seler i groszek. Po ugotowaniu.


Groszek odcedź. Możesz zmiksować (ja dobrze rozdrobniłam widelcem) Dodaj  jajko  3 łyżki śmietany , dopraw sola i pieprzem.



Marchewkę odcedź i rozdrobnij. Dodaj jajko, ziele angielskie sól i pieprz



Seler odcedź, rozdrobnij, białko ubij na sztywna piane, i dodaj do selera dodaj gałkę muszkatołowa
, sól i pieprz


Foremke do keksów wysmaruj masłem  obsyp sezamam

Układaj warstwy i zamknij szczelnie foremke folia aluminiowa. Ustaw w blaszcze z goraca woda. Razem wstaw do piekarnika rozgrzanego do temperatury 200 st. Piecz około godziny.


Moja ocena tego dania to 3.5/5


Stopień trudności***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...