poniedziałek, 23 marca 2015

Tort Lalka Barbie


 W sobotę zostałam  zaproszona  
na urodziny młodej  damy :-) Alexandry. 
Obiecałam zrobic jej tort! 
 Była już myszka miki - czas na Barbi.
 Taki tort robiłam po raz pierwszy.
 Ocenę pozostawiam innym.


Składniki:

- lalka Barbi 
- dwa biszkopty
- masa cukrowa
- ozdobne  cukierki do ciast
- różyczki z masy cukrowej


Sposób wykonania


Pieczemy dwa biszkopty. Jeden w miseczce, 
drugi w normalnej tortownicy.

Biszkopty przecinamy i przekładamy różnymi masami. 
Ja użyłam kremu cytrynowego, 
musu z truskawek i masy karmelowej.
Pamietajmy jednak, że używając masy cukrowej nie możemy łączyć jej z bitą śmietaną ponieważ ta ją rozpuszcza.

Najlepiej użyć specjalnej lalki do tortów. 
Jeżeli jadnak takiej nie posiadamy, 
wycinamy otwór w torcie na jej nogi. 








Moja ocena tego dania to 4/5


Stopień trudności*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...