środa, 10 grudnia 2014

Choinki z marcepana lub masy cukierniczej


Dziś!!! Choinki z masy cukierniczej (mogą być tez z marcepana).

Mase cukrowa kopiłam już gotowa. Ponieważ jestem leniwa, ale można ja przygotować samemu. Przepis na pewno znajdziecie w internecie.



Choineczki zrobiłam do  dekorowania ciasta, które zrobię na święta.Wetknięte w Świąteczne wypieki na pewno spodobają się dzieciom  i domownikom podczas świątecznej kolacji.

1. Rozgniatamy w palcach masę aby była plastyczna, i formujemy ja w stożek. Wbijamy wykaleczke.

2. Obracając nacinamy dookoła malutkimi nożyczkami.



3. Lukrujemy i doklejamy na lukier ozdobne srebrne cukiereczki 



Moja ocena tego dania to 4/5
Stopień trudności*
 Prawda ze  fajny efekt?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...